03 marts 2015

Endnu et Gina Tricot køb

Lotta Jacket fra Gina Tricot 149,-
































































Her er den jakke jeg (min mor) købte i Gina Tricot i går ;) Det er nok mere en "cardigan" end en jakke.. Anyway den er i hvert fald super fin! Nu er der kun én tilbage i butikken (og til 25%!).. Jeg vil style den lidt som på billedet - til et par jeans og en t-shirt/top :) Den giver bare lige dét ekstra..

I forhold til det jeg skrev i går med, hvad jeg får tiden til at gå med, så cyklede jeg i dag til og fra job.. Og så har jeg selvfølgelig også fået set lidt Desperate Housewives.. Jeg ved ikke hvor godt det går med IKKE at tænke på alt muligt mad.. (også tarveligt, at jeg er nået dertil i Desperate, hvor Tom åbner et pizzaria!!) Jeg har SLEEEET ikke lyst til pizza jo.....

Men i dag sagde vægten 72,3 kg (jaaah jeg vejer mig for tit og hva så!) og det er faktisk KUN 800 g fra min laveste vægt siden jeg begyndte at tabe mig!! (1. november sidste år sagde vægten 71,6).. Vægten er jo gået op og ned siden, men lige nu går den ned.. ;) Og jeg har planlagt sunde ting til aftensmad indtil på fredag, hvor Bonusdatter Anna kommer og vi skal have hamburgerryg og flødekartofler... I weekenden skal vi hjem til Kæreste Mortens farmor i jylland - og vi skal garanteret have mega lækker mad... Puuuh ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar