02 marts 2015

Dejlig mandag

Jeans: Molly 249,- Jeans: Lisa 349,- Neglelak: Bella - Peach 39,- Strik: Hanna 179,-
















































Jeg har verdens dejligste mor!! :D Hun havde sagt, at hun gerne ville give et nyt stykke tøj, så jeg kunne jo kigge lidt rundt på arbejdet, om der var noget jeg kunne tænke mig.. Jeg fandt 4 ting - 2 par jeans, en jakke og en neglelak.. Jeg tænkte, at hun ville give et par af de jeans jeg havde fundet og håbede lidt, at hun ville betale begge par, men hun endte med gerne at ville betale det hele, og hvem siger nej til dét!? ;)

Jeg har selv lige været på Gina Tricot's webshop og købe den lyserøde strik - pssst der er 25% på al strik!! ;) Jakken viser jeg i morgen - den er så fin :) Den kunne bare ikke være på min collage :p


Ellers bruger jeg min tid på at:

  • se Desperate Housewives (har fået totalt flip og er startet helt forfra!)
  • prøve at få mine tanker væk fra mad! Har lyst til alt muligt underligt!! Vil jo bare gerne tabe mig... suk!
  • tage mig sammen til at cykle til og fra job og gå lange ture (prøv lige at spørge om det var sjovt at fare vild i skoven i går med en død mobil...) 2 timers gåtur er selvfølgelig også en god ting... :/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar