28 februar 2015

Nyeste køb






























































Jeg har gået længe og kigget på denne skjorte fra Gina Tricot.. Første gang jeg så den, syntes jeg den var..ja.. ret grim.. Men nu har jeg gået og kigget på den hver gang jeg har været på arbejde og det er som om jeg bare forelskede mig mere og mere i den.. Det er så underligt, når det sker, ikke.. ;) Den er så fin!

Jeg har købt skjorten i en størrelse 42.. I november 2013 brugte jeg størrelse 46..! Så det går da den rigtige vej ;) Haha kan huske, at jeg var sikker på, der var noget galt med størrelserne og ikke med mig.. Meeen jeg var blevet ret tyk.. Tøjet lyver altså ikke.. Så det var alligevel ret lækkert, at kunne passe en størrelse 42.. Glæder mig til at kunne passe en størrelse 38 ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar