03 februar 2015

Hvor mange kg før man er stolt?
























































Jeg har købt nye jeans - endda mine yndlingsjeans fra Gina Tricot! Jeg havde taget en størrelse 42 og en størrelse 44 med ind i prøverummet.. Jeg startede med at prøve strørrelse 42.. Ikke fordi jeg troede på, at jeg kunne passe dem - men det kunne jeg :O Jeg har bare brugt strørrelse 44 så længe nu.. Det var lidt underligt, at trække bukserne op og rent faktisk kunne lukke knappen.. uden deller! ;)

Da jeg kom hjem blev jeg NØDT til at prøve dem igen, for jeg troede bare ikke på, at jeg kunne passe dem (selvom jeg lige havde prøvet dem i butikken).. Men de sad stadig som de skulle.. Så tænkte jeg, at de måtte have sat en forkert størrelse i bukserne! (Det har jeg set før i Gina Tricot, mens jeg pakkede varer ud).. Men da jeg lagde dem oven på de gamle jeans, kunne jeg jo godt se, at de nye ER mindre.. Jeg forstår det stadig ikke helt.. Men har selvfølgelig også tabt næsten 10 kg siden jeg var størst..
Min mor spurgte om ikke det var en dejlig følelse, at skulle en størrelse ned.. Og jo altså det er det da.. men jeg tror først jeg rigtigt kan sætte pris på vægttabet, når maven er flad igen...? Det er egentlig noget pjat, for jeg burde da være mega stolt af mig selv! ..det er jeg bare ikke helt - endnu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar