17 februar 2015

Gina Tricot favoritter

Jeans: Lisa 349,- Solbriller: Debbie 59,- Pung: Kajsa 129,- Bomberjakke: Maggie 299,-

































Jeg drømmer tit om lækre farverige og lyse outfits, men ender alt for ofte i sort eller grå.. Og hver gang jeg går forbi den lyserøde bomberjakke i butikken, får jeg lyst til at tage den med hjem.... selvom jeg godt ved, at jeg ikke kommer til at bruge den.. :O Den er bare så fin - og med rose gold lynlåse! Suk! ;) 

Det er bare så kedeligt altid at gå i mørkt tøj, men samtidig er det dét jeg har følt mig bedst tilpas i, efter jeg tog så meget på..
I lørdags (til fastelavsfesten) var faktisk første gang i mange år, jeg ikke følte mig utilpas i byen.. Og jeg havde endda hvid kjole på.. Kjole OG hvid - ikke lige noget jeg normalt ville føle mig godt tilpas i.. Kan ikke lade vær med at tænke, hvor meget selvtillid jeg mon har, når jeg har smidt 10 kg mere ;) haha..

Forresten skal i nok få et par billeder at se fra fastelavn i lørdags - laver et indlæg i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar