02 februar 2015

Februarmålet + sygdom























Jeg hader virkelig at være syg! Og jeg har jo godt kunne mærke, at der nok var noget på vej, så jeg tog Tvilling Mies råd og drak saften af hele 2 øko citroner.. Det smager SÅ afskyeligt!! Men det har desværre ikke hjulpet - jeg gjorde det nok for sent..? Selvom.. jeg drak jo også the med citronsaft i lige inden jul, hvor jeg også var syg.. Og jeg nåede kun at have influenza i et par dage og var stort set rask til juleaften.. Så jeg håber bare på, at jeg er frisk i morgen, eller i hvert fald ikke skal ligge på langs en hel uge, for dét gider jeg altså ikke! :O

I dag er det også mandag og derfor vejedag.. Og som forventet har jeg taget på hen over weekenden.. I fredags spiste Kæreste Morten og jeg en masse hjemmelavet chili cheese tops og i lørdags var jeg til julefrokost med Gina Tricot.. Og i går spiste jeg en hel pizza.. puuh.. Og ja så skal man jo tage på.. Mit mål til i dag var 72,0 kg.. Jeg vejer 73,2.. Men det er jo helt sikkert pga. weekenden! Jeg vejede mig i fredags, fordi jeg jo i forvejen vidste, at jeg nok ikke helt ville kunne "stole" på vægten i dag.. Vægten i fredags sagde 72,2 kg.. Så jeg er jo egentlig ret tæt på.. 

Mit mål til den første mandag i marts (2. marts) er at ramme 70,0 kg eller under.. Det burde være realistisk! ;) Jeg er også begyndt at gå enten til eller fra arbejde - det tager 1 time cirka.. Så der bliver også forbrændt lidt - omkring 300 kcal ryger der i hvert fald, så det fortsætter jeg helt sikkert med.. Og så skal jeg igang med at lave madplaner igen.. Det er bare lettere, og mere forpligtende, når der ligger en plan og man fx. har taget kød ud af fryseren..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar