11 februar 2015

Fastelavn





















































Nu er det snart fastelavn og jeg skal til fastelavnsfest på lørdag.. Jeg har fri i dag, og om lidt tager jeg en tur op til byen for at købe de sidste ting til på lørdag.. Min tegning afslører, hvem jeg skal klædes ud som og jeg skal have øvet mig på at lægge min make up, så det ligner mest muligt.. Jeg har allerede øvet mig i at sætte mit hår som Marilyn Monroes ;) Jeg glæder mig til på lørdag.. :D Jeg er også spændt på at se, hvad alle de andre er klædt ud som ;)

Det går desværre ikke helt som planlagt med mit vægttab efter en lidt hård uge i sidste uge.. Men jeg giver ikke op ;) Snupper lige endnu en udrensningskur (sidst varede den næsten en hel dag :b) og dropper salt og sukker, så ryger der måske endda et par cm.. Det kunne jeg godt bruge, for den kjole jeg skal have på, på lørdag er lidt stram.. Altså jeg kan godt passe den, men det ville ikke gøre noget lige at være 1 cm mindre i taljen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar