18 februar 2015

Fastelavn 2015



































Tog hjem til Tvilling Mie i fredags og sov der hele weekenden.. Vi skulle jo til fastelavnsfest lørdag hos Veninde Maria.. Jeg skulle klædes ud som Marilyn Monroe og Mie skulle være fe ;) Mie og jeg gjorde os klar hele lørdagen og kom alligevel for sent ud af døren - typisk os! Det var super hyggeligt hjemme hos Maria, hvor vi hyggede (og drak :b) inden vi tog videre i byen.. De andre var klædt ud som viking, pingvin og heks.. 

I byen slog vi katten af tønden og der var præmier til de bedst udklædte - pingvinen og vikingen ;) Der kom ikke så mange andre udklædte.. Men vi havde en fest - desværre måtte jeg sende Mie hjem inden vi nåede i byen - for meget rødvin.. hihi.. Mie næste år må du drikke lidt mere vand og lidt mindre vin.. :D

Det var en virkelig sjov aften, selvom der faktisk ikke kom vildt mange i byen, men kender i ikke dét, at man egentlig ikke har de store forventninger - faktisk havde jeg med vilje ikke tænkt så meget over selve byturen - så den endte med at blive super sjov ;D Og jeg fik ikke engang særlig ondt i fødderne, selvom jeg ikke har haft stiletter på i evigheder ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar