19 januar 2015

Nyeste køb




























































Det er ikke spor sjovt, med alle de fine ting i Gina Tricot, når man ikke har særlig mange penge i januar måned! Men fra i dag er ALLE smykker sat ned til 15 KRONER!! Uanset førpris...! Så SKAL man bare købe noget altså!! ;) Så selvom jeg ikke rigtigt har så mange penge tilbage, så brugte jeg alligevel 30 kroner i dag..

Og så kan jeg også lige fortælle, at mit vægttab har været lidt på stand-by.. Jeg kom op på lidt over 75 kg.. Men nu er jeg igang igen og vægten siger 73,7 kg.. Har lavet et væddemål med de andre piger i butikken, om at vi skal smide minimum 5 kg inden sommer.. Jeg håber godt nok nærmere på 10-15 kg inden juni-juli.. Jeg skal bare smide 3 kg om måneden, for at smide 15 kg til 1. juli! Dét burde da for silvan kunne lade sig gøre, eller hvad!? ;) Så det er lidt mit mål..

Jeg ved ikke om jeg tør at tro på, at det kan lade sig gøre, for jeg synes jo jeg har prøvet.. længe.. Men lige nu virker det bare så enkelt og let..? Hvor svært kan det være, sidder jeg og tænker.. Jeg er træt af at være overvægtig.. Ved godt det kun er et par kg (ifølge BMI).. men det generer mig jo.. Hvorfor kan jeg så ikke bare ændre det..!? Det er så enkelt.. (lige indtil jeg får cravings..) hehe.. Men de har heldigvis holdt sig væk indtil videre.. Og det må de meget gerne blive ved med.. For det gør det såå meget lettere at tabe sig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar