21 januar 2015

Når vægttabet er hårdt







































Så kom de - de dumme cravings.. Men heldigvis gik hverken jeg eller Kæreste Morten på tanken efter slik her til aften ;) Jeg ved jo, at jeg fortryder det!! Jeg prøvede virkelig at tænke på den flade mave jeg ønsker mig.. Ved ikke hvor godt det virkede.. Lå og surmulede lidt i sofaen, mens vi så How I Met Your Mother.. og så gik det lige så stille i sig selv.. Nu ligger jeg og kigger billeder fra min "inspirationsmappe" med en masse billeder, som det herover.. :) Det hjælper også lidt.. Der er virkelig mange gode inspirationsbilleder på Tumblr!
Men puh, hvor er det bare irriterende, når man får cravings.. Det er godt nok krævende og man får testet sin viljestyrke! Men det er jo ikke fordi jeg ikke MÅ spise slik.. Måske er det bare ikke lige en onsdag aften jeg skal gøre det? Jeg tror jeg venter til weekenden.. Mortens datter kommer også på weekend, så der skal være plads til lidt hygge :) 

Mit mål til 1. februar er at ramme 72 kg.. Hvis jeg fortsætter den sunde livsstil, så når jeg det sagtens.. Mangler kun 1 kg :) Jeg synes stadig det er lidt crazy at tænke på, at hvis jeg fortsætter, så rammer jeg 60 kg til sommer..! (Og måske endda 55 kg til min 30 års fødselsdag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar