27 januar 2015

Inspiration





































Bare lidt billeder fra "januar mappen".. 
Jeg har ondt i fødderne, for jeg gik på arbejde i formiddags... og jeg gik hjem igen.. Det er 2 timers gåtur i dag.. Kan godt forstå, at mine fødder græder en lille smule.. Men så spiste jeg en burger til aften og så føles det hele bare en lille smule spildt...? Men fra i morgen tager jeg en udrensningskur - den samme jeg tog i maj måned sidste år.. Men det bliver bare i morgen - måske torsdag også.. Nu må jeg se ;) Tænker at det er en god booster, for at få gang i den sunde livsstil igen.. Og selvfølgelig give mit vægttab et skub i den rigtige retning! :)

Nu vil jeg lægge mig ind i sengen med den bog jeg er igang med at læse.. For 3 bøgers tid siden fik jeg for vane, at læse inden jeg skulle sove.. Nu kan jeg ikke sove uden først lige at have læst lidt.. :b Og så vil jeg nyde, at jeg har 2 fridage foran mig og en tur til frisøren ;) Wuuuh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar