07 januar 2015

Godt nytår - hej stress

Gina Tricot jeans 349,- Gina Tricot tørklæde 99,- Nelly sneakers 379,- Gina Tricot strik 149,-

































Hey hey hey you guys! Længe siden - I know! Puh! Skulle da lige lade vær med at dø en lille bitte smule for at komme igennem jul og nytår.. Ikke fordi jeg ikke har nydt julen og haft en fantastisk nytårsaften, men jeg har også arbejdet mellem jul og nytår, så jeg har ikke haft en fridag siden engang omkring den 20. december.. Ja buhu, tænker i sikkert, men det har jeg altså erfaret, at jeg ikke helt kan håndtere - altså ikke at have en fridag engang imellem.. Heldigvis er jeg nu ret sikker på, at det er fordi, den medicin jeg får, er gået helt i ged.. Jeg får altså ikke den rigtige dosis, så nu går min krop helt i katastrofeberedskab.. Hvilket betyder, at jeg har været usandsynlig træt det sidste stykke tid.. Faktisk har jeg været SÅ drænet for energi, at jeg har sovet det meste af tiden de sidste 4-5 dage.. Det er gået ud over min praktik.. De er super forstående og søde i Gina Tricot, men min praktikvejleder er lidt efter mig nu.. Så jeg tog afsted i dag, selvom jeg virkelig ikke følte mig spor frisk.. Der gik ikke 2 minutter før jeg brød sammen.. Men måtte jo bare "sucke up" og tage mig sammen.. Jeg klarede 2 timer, før jeg måtte give op og tage hjem.. Men nu ved jeg i det mindste, at det er medicinen, der er synderen, og det findes der heldigvis en løsning på ;) Så jeg glæder mig til at snakke med lægen i morgen, for at høre, hvad jeg gør nu.. Det er altså møg ubehageligt at føle, at hele ens krop ryster - selvom man ikke kan SE det.. og at føle sig så drænet for energi og krafter, at man ikke kan overskue at rejse sig fra sengen eller sofaen.. Jeg har heller ikke spist særlig meget siden i torsdags.. Det endte med at jeg bestilte en pizza, fordi jeg ikke engang kunne overskue at smøre mig en mad... Og jo jeg ved det lyder helt vildt.. men har bare været helt nede.. Det er bare irriterende at få det sådan, når det hele lige gik så godt! Men jeg regner med, at der kommer styr på det lige straks ;)

Bla bla bla... ;) Jeg håber jeg er ved at være frisk igen og dermed også klar på at få blogget noget mere! Jeg savner det! Og selvfølgelig bliver det første jeg viser herinde lidt lækkert fra Gina Tricot... og Nelly - fordi de ikke har sko i Gina Tricot...endnu ;) I slipper aldrig for at se mine absolutte yndlingsjeans ever! Lisa fra Gina Tricot! Love! Vi ses forhåbentlig snart igen! ;) Later.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar