26 januar 2015

En lille update

































Sidder på sofaen og slapper af efter at have været på work og en tur ved lægen.. Der var ikke så travlt på arbejdet i dag - stille og roligt, men det gjorde mig slet ingen ting, for synes ikke lige jeg har været så frisk de sidste par dage.. Og alt var godt ved lægen - bare et standard tjek i forhold til medicin ;)

Uh, jeg glæder mig til på torsdag, hvor jeg får penge.. For der er kommet SÅ mange fine ting i Gina Tricot!! På billedet er et lille udpluk af nogle af mine favoritter.. Jeg går rigtig meget i sort og gråt tøj, men jeg synes de lyse farver er så fine.. Dem må jeg have flere af i garderoben! Jeg har allerede tørklædet og de lyse jeans.. Nu mangler jeg bare lidt farve og den lyserøde er bare sådan en lækker farve.. :) Hver af tingene på billedet kan også sagtens bruges sammen med min ret mørke garderobe - fx. clutch'en, til et par mørke jeans og en sort top.. Eller stiktrøjen til mine sorte jeans.. Jeg bliver fattig igen på torsdag :O

Og nu var jeg lige ved at glemme, at fortælle om vægten.. Det er jo mandag.. Om 1 uge skal jeg veje 72,0 kg.. Vægten i dag viste 72,7 kg.. Så skal der lige kæmpes lidt, så kan det godt lade sig gøre! ;) Men jeg skal til julefrokost på lørdag, så håber ikke det ødelægger noget.. Nu må vi se, hvad vægten siger om en uge ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar