14 januar 2015

2-årsdag og overvejelser om nyt hår


































Jeg har bestilt tid hos frisøren! Både til klip og farve.. Også selvom jeg stadig ikke aner, hvordan jeg vil klippes.. Jeg er bare så træt af mit hår.. Det har jo nærmest bare fået lov at vokse ud fra dengang det var ret kort.. Jeg tror måske jeg er blevet klippet 1 eller 2 gange siden mit hår var under 2 cm langt i nakken...... omg! :D Så jeg glæder mig faktisk rigtig meget.. Jeg synes ikke rigtigt jeg har nogen "frisure" nu.. det hænger jo bare og slasker.. og smider det tit bare op i en hestehale.. Kedeligt! Så det bliver spændende.. Men det er først om 2 uger, så i må lige vente med at se det ;)

Og så har jeg fejret, at mig og kæresten har været kærester i 2 år i dag.. Med lækker mad, rødvin og film... Morten var her selvfølgelig også.. ;) Men han går slet ikke op i den slags - men det gør jeg altså! Så jeg havde købt roser, gode bøffer og Mortens yndlingsslik... 

5 kommentarer:

  1. Tillykke med 2-års dagen <3

    Det første billede har jeg også i mine hår-inspirations-arkiver. Farven og frisuren er pææn! Men tror ikke jeg tør skridtet til kort hår lige nu, men go for it :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D

      Jeg tror måske bare man i virkeligheden skal springe ud i det.. Denne gang er det jo frivilligt.. Sidst alt mit hår blev klippet af var det fordi frisøren sagde, at enten klippede hun det af eller også ville det selv knække af.... Ups.. ;) Og jeg HADEDE det!! Men når jeg kigger billederne fra den tid, så ser det altså slet ikke så tosset ud........ Så måske kunne jeg blive glad for det?? ;) Måske skulle jeg bare gøre det.... det vokser jo ud igen....... :D

      Slet
  2. Do it! :D Hvis det er det du vil :) Er sikker på det vil klæde dig! <3
    Og du sætter jo hår (i modsætning til mig) hihi
    Jeg vil sååå gerne ha laaangt hår, men føler aldrig det bliver langt..
    Det har aldrig været så langt så det dækkede mine boobs... men det skal det altså nu! Og nu bliver jeg jo klippet ofte så mon ikke det nok skal holde sig sundt mens det vokser ud?!

    SvarSlet
    Svar
    1. De sagde i hvert fald deroppe, at hende der skal lave mit hår (det er hende der plejer at farve det) hun er rigtig god til at få rettet håret fx. når det er vokset ud og ser lidt skørt ud.. (det har nogle underlige længder og etager der slet ikke giver mening) så jeg er ret spændt! ;)

      Slet
  3. Do it! :D Det er sååå fint. Og tillykke med de 2 år :)

    SvarSlet