03 december 2014

Siden sidst






























I fredags var jeg med Kæreste Morten og Anna ude i centeret og se Pyrus og Kandis.. Jeg var ikke sikker på, at Anna vidste, hvem de var, så jeg havde sat et afsnit af Pyrus på, mens jeg lavede mad, som hun sad og så.. ;) Og jeg nåede at fange hendes ansigtsudtryk, da Pyrus og Kandis kom ud.. ;) Priceless!! Det var så kun Anna, der kunne se dem, for der var så mange mennesker ude i centeret.. Og når man så kun er 164 cm, så kan man lige så godt opgive på forhånd ;) Godt Morten har stærke skuldrer, så Anna kunne komme lidt op..





























I søndags tog vi til Stensved for at møde Julemanden og danse om juletræet, da det blev tændt.. Her mødtes vi også med "Mor Katrine".. Anna bliver 3 år på søndag og hun er mega stædig og VIL have sin vilje.. Inden vi skulle op til Julemanden, skulle hun ud og tisse af, men hun VILLE have sin "potte" (toiletsæde).. Men hun kan altså sagtens tisse uden.. og hun har ikke ville bruge det ellers.. Og jeg sagde, at det skulle hun ikke bruge.. Så begyndte hun bare at græde.. "JEG VIL HAVE DEEEEET WAAAAAAH..." -NEJ! "JOOOOOO JEG VIL HAVE DEN HVIDE TIL TOILETTET!!!!".. -Ja, men det får du ikke, sæt dig så op og tis!" ..Men hun blev VED.. Jeg tog hende og ville sætte hende op, men hun blev bare stiv som et bræt, så jeg ikke kunne sætte hende på toilettet.. Så jeg satte hende på gulvet med bar numse og sagde, at så måtte hun jo sætte sig op, når hun var færdig med at være på tværs, men at Julemanden altså ikke ventede på store piger, der ikke var søde.. Og at mor jo også ville være der.. Og SÅ kunne hun ellers nok lige komme op og tisse! ;)

Det var også i søndags at Morten fandt sin gamle Lego Technic togbane frem og den virkede! Så den har vi taget med hjem.. Nu går der nok ikke længe før hele stuen er fyldt med skinner... ;)

































Og så er der nok ikke mange, der er gået glip af, at det er Pyrus, der bliver vist i julekalender i år.. Og dét skal man da se!! I mandags fik jeg lige et "husmor-flip" og lavede gammeldags kyllingesteg med hjemmelavet agurkesalat! Mmmm det er altså bare LÆKKERT!! Og sovsen var SÅ god!! :D

Og ellers går det godt.. Arbejder jo bare.. Var til min sidste tid ved psykiateren i dag! ;) For nu går det bare rigtig godt, så ham har jeg ikke brug for mere :b Men jeg fik faktisk at vide, at mine blodprøver viser, at jeg har ret lavt stofskifte, så det skal der holdes øje med.. Ja så er det nok derfor jeg synes det er lidt svært at tabe mig mere end de ca. 2 kg ad gangen.. (som jo nok bare er væske??) Jeg har heller ikke fokuseret så meget på mit vægttab det sidste stykke tid.. Det er sat lidt på stand by uden at jeg bare er ligeglad - jeg vil jo stadig gerne spise fornuftigt.. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar