10 december 2014

Må jeg godt få lov at sove nu?

Jeg har ikke sovet særlig godt den sidste uges tid.. I dag var jeg ret træt, da jeg kom hjem fra work, men tog alligevel med Kæreste Morten med ned til hans forældre, fordi han skulle kigge på sin mors computer.. Gik i seng lidt over 21.. Kiggede på mobilen 22:30 cirka.. og så gad jeg ligesom ikke ligge dér og vende og dreje mig mere, så jeg stod op.. Nu er klokken lidt over halv 1.. Jeg er stadig træt, men jeg orker bare ikke ligge og glo ud i mørket.. Og jeg orker faktisk heller ikke særlig meget andet.. Jeg har bare hængt i sofaen og set gamle afsnit af Dr. Phil på Youtube.....og hørt musik.. og nørdet face..

Siden sidst har jeg bare arbejdet (love it!) og i weekenden havde Mortens datter, Anna, fødselsdag.. 3 år allerede!! ;) Hun er helt syg med Frost - især Elsa.. Og så er hun også ret vild med Dr. McStuffins.. Så hun fik selvfølgelig en masse ting med det plus lego dublo.. Og der venter flere gaver, når hun kommer her på weekend på fredag ;) Der får hun bogen med Frost og Dr. McStuffins lægesæt.. og en masse andre ting.. Glæder mig sådan til hun pakker gaverne op! ;) I søndags fik hun dvd-filmen med Frost og hun blev så glad, at hun bare stod og krammede den.. SÅ sødt!

Ellers sker der ikke så meget andet end, at tiden flyver afsted.. Det er allerede snart juleaften.. Jeg mangler heldigvis kun at købe én julegave! ;) og så kan jeg ikke helt lade vær med at udnytte, at jeg får rabat i Gina Tricot.. OMG!!! SHOPPING!.. haha ;) Desværre har jeg ikke så mange penge, ellers havde jeg købt DET HELE! ..de har sådan en virkelig fed pelsjakke.. Og så har de en masse overdrevet tilbud hver dag i december.. I dag kunne man købe en rigtig fin striktrøje til 79 kr..! (Gælder til klokken 9 i morgen formiddag - 10/12).. Jeg burde næsten ikke skrive "i morgen", for klokken er 1 om natten.. well..

2 kommentarer:

  1. Hvis jeg arbejdede i Gina Tricot.. puha, det tør jeg slet ikke tænke på :p

    SvarSlet
    Svar
    1. .....vores yndlingsjeans er lige kommet.... i mørkegrå.. OMG!!!!!! :O

      Slet