04 november 2014

Shopping og cravings






























































Jeg tog ud i centeret i dag.. Jeg ville bare kigge på nye bukser!! Jeg fandt også et par i H&M.. Jeg måtte rende frem og tilbage mellem bukser og prøverum, fordi jeg bare ikke kunne finde den rigtige størrelse.. OMG! Altså det er jo mange år siden jeg sidst har brugt bukser i størrelse 27, men hvor faen skulle jeg vide fra, hvilken størrelse jeg så bruger nu...?? :O Ikke 29.. Heller ikke 30 eller 31.... eller 32... Næh.. Jeg bruger åbenbart størrelse 33! Bum.. Fede ko.. :D haha.. Ej, jeg er bare ret rund på maven..! Men så er det jo godt jeg er ved at gøre noget ved det.. *Host*.. Ja jeg sidder her og overvejer meget kraftigt om jeg skal bestille mig en pizza.... Øjsh..!

Nåh men så fandt jeg jo også en sød t-shirt og jeg ved altså ikke, hvad der er med mig og pailletter!? Jeg elsker dem! :D Det er bare så fint! Ooooog lidt make-up kan man jo altid bruge, ikke.. Og så købte jeg mig en gave i går! Matas har jo en masse gaveæsker og lige dér midt i det hele stod min elskede Gucci Rush... OMG!!! Den MÅTTE jeg simpelthen bare eje igen! "Det bliver 395 kroner... eller.. du har nogle point der er ved at udløbe vil du bruge dem? Så bliver det 345 kroner!" Juhuu!! :D

Tilbage til pizzaen.. For jeg har faktisk kun fået frokost i dag, så kaloriekontoen trænger jo til at blive fyldt lidt op.. Og Henrik Duer siger selv (omg) at det i princippet er ligemeget HVOR kalorierne kommer fra, så længe man holder sig under max 1500 kcal!! :D Og jaja det er jo det antal kalorier, der er i en pizza, men jeg har faktisk kun fået 250 kcal i dag og altså.... Iiiiiiiih... 

Spasser cravings! Men hvis nu jeg havde én dag om ugen, hvor jeg bare kan spise lige hvad jeg har lyst til.. Så kunne den dag jo være i dag.....? :O (Og hvad så med i går, da jeg var på kineseren tænker man...) Aaaarj... Fuck my life.... Jeg er træt og sulten og vi har ikke fået handlet, for det skulle vi have gjort, da Kæreste Morten kom hjem, men han er gået i seng fordi han har haft hovedpine hele dagen...... Iiiiiiih ..jeg bestiller en pizza!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar