11 november 2014

Onsdagsplaner
























Jeg synes ikke energien er kommet helt tilbage endnu og jeg har bare været træt i dag.. Og jeg er træt af vægten, af at tælle kalorier, af kylling og grøntsager og træning... Øv! Jeg håber, jeg har det bedre i morgen tidlig, hvor alarmen ringer klokken 7, så jeg kan komme op og træne.. SKAL tidligt derop i morgen, for jeg skal til frisør klokken 12! ;) Dét glæder jeg mig helt vildt meget til! Det er også snart 4 måneder siden sidst :O I har jo set billeder af, hvor slem min udgroning er.. Suk!

Jeg håber jeg har energi nok i morgen til at give den lidt gas til træningen.. De sidste to gange har jeg måtte droppe de sidste par øvelser, fordi energien bare ikke var der.. Men jeg tror egentlig at de lægger mest vægt på, at man bare dukker op..?

I morgen aften skal Kæreste Morten og jeg hjem til mine forældre og have andesteg med det hele.. Mmm jeg GLÆDER mig! Tvilling Mie og hendes kæreste, Ronni kommer også.. :) Det bliver hyggeligt!

Morten er begyndt at spille lidt roulette på nettet.. Så har han lige vundet 5.000 kroner.. øh hallo! Så nu har jeg også lavet en bruger derinde.. Jeg har vundet 65 kroner... Mmmm.. flot ikke! ;) haha.. Vi er begge startet med 200 kroner.. Så nu er min konto derinde på 265 kroner.. Hvis det ender med, at jeg pludselig har tabt pengene, så stopper jeg bare.. Men satser selvfølgelig på, at jeg også ender med flere tusinde kroner ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar