05 november 2014

New in + træning og praktik































































Her kan i lidt bedre se, hvad jeg fik købt på min shoppetur i går.. Det er jo bare typisk mig, at købe mere, end det der oprindeligt var planen - jeg skulle bare have et par bukser! ;) Jeg havde faktisk ikke regnet med at finde et par bukser i H&M.. Jeg synes aldrig de sidder pænt.. Men dette par er super lækre, højtaljet (så dellen bliver hvor den skal :b) og så har de den perfekte sorte/grå farve.. Kvaliteten virker også til at være rigtig god.. Jeg gider altså ikke købe de dér tynde slaske "jeans" de også har.. Jeg er sikker på de flækker, hvis jeg sætter mig på hug.......? :O Og så har jeg en idé om at elastikken i stoffet hurtigt bliver strukket og grim.. Især når bukserne kun koster 99 kroner.. Nej tak :b

I mandags var jeg i fitness for første gang i MEGET lang tid.. Jeg fik lagt et program og i dag har jeg været afsted og gennemført programmet.. Jeg kan godt mærke, at jeg er total brugt.. To af trænerne kom over til mig, da jeg var færdig med at træne og sagde, at de godt havde lagt mærke til, at jeg havde givet den gas.. Haha.. Er det ikke også dét man er der for? ;) Træningen er en del af planen om at få mig klar til en raskmelding.. Jeg har jo bare lyst til at melde mig rask NU, men det har min psykiater på det kraftigste frarådet og jeg må jo hellere høre efter, hvad han siger.. Så jeg gør bare som jeg får besked på :) Om 1½ uge skal jeg starte i praktik - jeg skal til møde i Gina Tricot i morgen ;) Spændende!

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sej med træningen! Og jeg håber du bliver glad for praktikken og kommer tættere en raskmelding snarest :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.. :D Ja det er jo bare bonus at blive sendt op og træne (gratis), når jeg rent faktisk rigtig gerne vil tabe mig ;)
      Jeg er godt nok også spændt på praktikken! Altså.. jeg havde regnet med at blive sendt et nedern sted hen.. :D Så det er total fedt at blive spurgt: "Hvad siger du til Gina Tricot?" Øøøh FEDT! "Okay godt, for jeg har allerede snakket med dem - der står jo i papirerne fra din sagsbehandler, at du evt. kunne tænke dig at være i tøjbutik".. haha.. Lækkert!

      Slet