10 november 2014

Motivation søges?





































Sikke en l*rtedag! :O Vågnede og var i et rigtig underligt humør.. Hele tiden på vippen til at tude.. Men jeg skulle jo op og træne! Det kom jeg også.. Først ind på romaskinen.. Jeg kunne SLET ikke overskue det.. Men pludselig var der gået 15 minutter og så videre til maskinerne.. Det gik ok.. Tilbage til romaskinen.. Ej nej nej..! Det kunne jeg slet ikke og nu pressede tårerne sig bare på.. :S Jeg endte med at tage fat i en af trænerne (for jeg SKAL jo ligesom træne.. ellers kan jeg miste mine sygedagpenge..) Men hende jeg tog fat i kunne jo godt se, at jeg var helt færdig.. Hun mente heldigvis, at det var fint, at jeg havde trænet halvdelen af mit program og at jeg gerne måtte tage hjem.. Pyh! Jeg aner virkelig ikke, hvorfor jeg pludselig har det sådan..? Det er jo helt skørt, når alt ellers går perfekt.. Men sådan nogle dage tror jeg bare, at jeg skal vænne mig til at have engang i mellem.. Nu sidder jeg herhjemme.. Orker ikke rigtigt noget og har mest lyst til at gå i seng, men der skal vaskes tøj.. Jeg har allerede bestilt vasketiden.. Ikke fordi jeg gider.. 

Og nårh ja, det er mandag og derfor også vejedag.. Vægten i dag sagde 73,3 kg.. Men den kan man vidst ikke helt regne med, for jeg har været lidt tyk i weekenden - væskebalancen er helt skæv ;) I lørdags var jeg sammen med Veninde Janni på Gavnø Slot til julebazar og bagefter tog vi ud og spise.. Bagefter tog vi i Kvickly og købte bland-selv-slik, chips og dip, som var vores aftensmad.. ;) Og så hyggede vi med spil, vin og hyggesnak hele aftenen.. Jeg har jo ellers talt kcal hele ugen, men det gad jeg altså ikke her i weekenden - jeg ved godt jeg har spist alt for meget! Derfor var jeg også forberedt på, at vægten ville gå lidt amok i dag ;) I går fik jeg nemlig en burgermenu på Carl's Jr. sammen med Kæreste Morten.. I dag er jeg back on track og fik røræg til morgenmad ;) Så er spændt på vægten næste mandag..

Jeg håber bare jeg kan finde motivationen til at fortsætte, hvor jeg slap i fredags med sund mad.. Måske er det alt det usunde fra weekenden, der har gjort mig træt? For hold nu op, hvor er jeg færdig..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar