18 november 2014

Min gode dag











































Anden dag i praktikken er gået.. Jeg kiggede på uret 20 minutter efter jeg var mødt og pludselig sagde Maria, at jeg havde fri... Øhm.. Nej nej.. først klokken 13! "...Charlotte klokken ER 13..." What!? Arj jeg er lige kommet! ..Det kender i sikkert godt, ikke.. ;) Det er selvfølgelig en god ting at tiden bare flyver afsted..! Og jeg var bare så glad i bussen på vej hjem! Sad bare og smilede.. Aaarh har savnet at føle mig så glad, at det bobler lidt inden i ;)

De fine ting på billedet er selvfølgelig fra Gina Tricot ;) Åh ja, jeg ville da ikke have noget imod at købe de lækre sager.. Jeg skal bare lige have råd ikk.. :O 

På torsdag, når jeg skal afsted igen (har fri i morgen...øv) så tager jeg helt sikkert mit glattejern, hårbørste OG make-up med! Hold nu OP, hvor følte jeg mig grim, da jeg mødte i dag.. Det regnede og mit hår sad bare i én stor filterkage og strittede ud til alle sidder i små klamme krøller.. Arj jamen altså!! Det var da lidt et mirakel at min mascara ikke var løbet.. Puha..

Maria, som jeg stod sammen med i dag, har selv været igennem et forløb lidt magen til det jeg er igang med nu, så vi fik lige snakket lidt om .. ja det hele.. Rart at der er en der ved præcis, hvad man mener.. :)

Og for lige at slutte af med noget HELT andet, så har jeg besluttet mig for, at jeg skal til at tage mig sammen nu.. Det er maden jeg snakker om.. Jeg har virkelig levet klamt de sidste 2 uger! Det skal der altså laves om på.. Måske er motivationen der ikke helt, men derfor behøver man jo ikke leve af pizza og krydderboller, vel! Hvis nu jeg bare starter med at være nogenlunde fornuftig mht. hvad jeg putter i munden, så ville det være en rigtig god start! Jeg har altså ikke smidt 9,5 kg for at tage lortet på igen!! Har helt sikkert taget noget af det på igen.. (og nej jeg har stadig ikke vejet mig, men det gør jeg i morgen!)

Jeg har lidt en plan om at se, om jeg kan nå at tabe 10 kg på de 3 måneder praktikken varer ;) (Tror nok det betyder at jeg ender på 63-64 kg) Det kunne være ret vildt.. Og jaja jeg ved da godt, at det snart er jul, men bare fordi det er jul, behøver man jo ikke grovæde...? Hvis alt kikser, så er det også ok, hvis bare jeg kommer ned på 67,1 (Så er jeg nemlig normalvægtig ifølge BMI)..

2 kommentarer:

  1. ALT MED MÅDE. Det bliver Jannie ved med at sige og det lever jeg altså lidt efter (okay meget) og nogle gange er der altså ikke så meget 'måde' over det....
    Det siger ...ham der Duer(?) jo også! At du sådan set kan spise hvad du vil... Bare du holder dig til de 1200... Og jeg tror altså ikke det gør så meget om det er 1200 eller 1400, så længe du også bevæger dig og får forbrændt nogle kcal ved det :) for så er det jo netop at du så kan 'tillade' dig at spise 1500 kcal måske... hvis du har forbrændt 300 på en cykeltur :D

    SvarSlet
    Svar
    1. I know, men Mie hvis jeg spiser en pizza, må jeg jo ikke spise mere vel ;) haha..
      Og jo i princippet ville jeg godt kunne spise for måske 1.500 kcal og så forbrænde 300...
      Nu står og går jeg jo også meget i praktikken og... det forbrænder ca. 2,6 kcal pr. minut! ;)
      Men chefen derude siger, at hun smed 5 kg de første 3 uger efter hun var startet ;)

      Slet