06 november 2014

Møde og praktikaftale i Gina Tricot























Jeg er SÅ glad i dag! :D Jeg har været til møde i Gina Tricot og underskrevet praktikaftale! Jeg starter mandag den 17. november! Det er SÅ fedt! :D Jeg er bare så overdrevet glad!! Haha.. Okay jeg kan ikke styre mig! :'D Allerede da jeg sad til møde i går og fik at vide, at jeg muligvis kunne komme i praktik i Gina Tricot blev jeg helt vildt glad og overrasket! Det havde jeg slet ikke regnet med.. Okay jeg ved faktisk ikke, hvad jeg havde regnet med.. Men FEDT! :D

I morgen skal jeg op og træne igen, og man siger jo, at man altid er mere øm på andendagen... Det håber jeg ikke! Men jeg tager i hvert fald op og træner klokken 8 i morgen tidlig, så jeg kan bruge resten af dagen med min dejlige og savnet Tvilling Mie :)

Og jaja så fik jeg lige fyret et par selfies af.. Kæreste Morten synes det ligner jeg har fået tæsk (øjenskyggen).. Great ;) Men JEG synes det er pænt..!

5 kommentarer:

  1. TIllykke med praktikpladsen. Bliver da vildt fedt.

    Hvor længe skal du være der??

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.. Ja jeg er også bare super glad! :D
      Jeg skal være der i 3 måneder!

      Slet
  2. Tillykke med praktik. Og ej, din kæreste er ikke rigtig klog. Du ser da godt ud på billederne! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D Super fedt!
      Haha ja han er sgu lidt underlig.. "Arj har du taget forlænger-øjenvipper" på?? Det er da ikke pænt!" Nåh nåh hr. Larsen! :b
      Ham og hans "forlænger-hår", "forlænger-negle" og "forlænger-øjenvipper".. ;)
      Så er det jo godt det ikke er HAM der skal gå med det ikke :D

      Slet