03 november 2014

Mandag - Vejedag

































Vi har haft Anna i weekenden.. Hun bliver allerede 3 år om en måneds tid! Tiden går virkelig stærkt! Jeg lærte Kæreste Morten at kende under en måned efter hendes 1 års fødselsdag og mødte hende en måneds tid senere.. Dengang havde hun lige lært at gå og hun kunne ikke rigtigt snakke endnu.. Nu er hun en bestemt lille dame med sin helt egen mening om alting! ;)

I lørdags var det total hyggedag med rundstykker til morgenmad (Jeg fik 2.. 1½ grovstykke og ½ almindeligt..) Og aftensmaden var pandekager med sukker og marmelade.. Ja vi var vel nok sunde ;) Men livet skal ikke altid være så "kedeligt" og sundt! Og så fik vi endelig lavet kastanjedyr af alle de kastanjer Anna og jeg samlede for et par weekender siden.. Anna gad ikke særlig længe, men det er heller ikke sjovt, når man ikke kan finde ud af det.. Men de 3 vi fik lavet er da meget grimme søde.. ;) Det er Mortens til venstre, Annas i midten og min til højre.. Fint fint..!

I dag er det mandag og jeg har vejet mig igen.. Jaja vejede mig i lørdags, men jeg vil gerne veje mig hver mandag.. Det var kun fordi det var den 1. i lørdags.. Men jeg havde taget 100 g på siden lørdag så nu vejer jeg 71,7 kg.. Jeg havde faktisk regnet med at have taget mere på efter weekenden, så det var dejligt den ikke var steget mere.. :) Det er helt underligt, at jeg "pludselig" er nede i 71'erne.. Det er snart 2 år siden sidst.. :O

I dag var min første træningstime i fitness.. Og jeg fik lagt et program.. Nu står den på træning deroppe 3 gange om ugen ;) Glæder mig allerede til onsdag, når jeg skal derop igen!

Og så har jeg hygget med Tvilling Mie og Veninde Camilla her til aften, hvor Camilla fejrede forsinket fødselsdag.. Først var vi på café, hvor jeg fik en kop varm kakao med flødeskum, mens de andre fik smoothies og brownies med flødeskum og is.. Bagefter tog vi på kineseren og spise.. Super hyggelig aften! Kan godt mærke at jeg er træt nu.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar