17 november 2014

Mandag, praktikstart, stress















































Det er ved at være en uge siden jeg skrev herinde sidst.. Jeg synes jeg har haft det lidt underligt? Stresset måske? Jeg har allerede skrevet lidt om, hvordan jeg havde det - tudefjæs og træt.. Jeg var til psykiater i torsdags, hvor jeg fortalte ham, hvordan jeg havde det.. Men han mente, at det var helt normalt "at have en dårlig dag engang imellem"... Okay så.. En dårlig dag varer jo ikke i 2 uger... Men ok, så måtte jeg jo bare "tage mig sammen"....?

Jeg tror måske jeg har haft det så underligt, fordi jeg har stresset lidt over træning og praktik.. Det hele gik pludselig så hurtigt - Jeg startede op på træningen mandag den 3. november. Tirsdag blev jeg ringet op, at jeg skulle til møde angående praktik om onsdagen.. Efter mødet, tog jeg til træning og der fik jeg et opkald fra hende jeg lige havde været til møde med, at jeg skulle til møde i Gina Tricot torsdag og kunne starte mandagen efter.. Jeg ved godt, at det måske ikke lyder voldtsomt, men lige nu skal jeg helst bare tage én ting ad gangen og helst ikke have for meget jeg skal.. Jeg har ikke selv valgt at have det sådan, det er desværre en konsekvent af stress og svær depression tidligere i mit liv.. Jeg tror bare det hele blev for meget for min krop? For altså JEG synes jo bare alt var perfekt og godt.. Så det har faktisk irriteret mig, at min krop ikke bare kan følge med.. 

Nåh, men det hele gik jo i orden med praktikpladsen i Gina Tricot og i dag var min første dag :) Jeg var spændt! (min krop var skide nervøs) og jeg kunne jo ikke lade vær med at tænke - er der nu åbent, når jeg møder? Hvor skal jeg gå hen? Hvad hvis jeg ikke kan komme ind?... OMG SLAP DOG AF.. :b Åbn øjnene, når du kommer derhen, så finder du nok ud af det... ;) Det nytter jo ikke noget, at bekymre sig om alt muligt, som man ikke ved noget om alligevel! Men min krop reagerer bare stærkere på stress end andre..

Hov i dag var jo også vejedag.. Jeg har altså ikke vejet mig, for.. Jeg har virkelig ikke været spor sund den sidste uge!! Jeg har nok taget 3 kg på... :O Jeg har ikke lige orket at være sund.. Motivationen har været helt væk! Men jeg tænker, at den nok kommer igen, nu hvor jeg er startet i praktik og ikke skal gå og være "stresset" over det mere..

Og ja.. Jeg havde ikke lige nogle billeder.. Så nu får i et af Kæreste Morten og Bonusdatter Anna, der ligger og ser tv.. Jeg nåede desværre ikke at tage billedet, hvor de lå på præcis samme måde! ;) Det var så sødt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar