24 november 2014

Happy monday































I dag har det været en dejlig dag! Men kender i ikke dét, at man vågner og har drømt en masse dumme og dårlige drømme, og så er ens humør bare virkelig dårligt, når man står op..? Sådan havde jeg det i morges, men så kom jeg i tanke om, hvor "sej" jeg var i går (at jeg ikke spiste slik og chips) ;) haha.. Og at det var mandag morgen, og jeg skulle ud i Gina Tricot ;) Det hjalp på humøret! 

Og så var det da heller ikke helt dårligt at finde ud af, at jeg "kun" har taget 3 kg på og ikke 4 kg, som jeg troede..! Jeg har også bare været rigtig god hele dagen med maden - lige indtil Kæreste Morten ville have pizza og jeg ikke kunne sige nej.. Men jeg spiste KUN en halv pizza...... Jeg har nok fået for omkring 1.500 - 1.600 kcal i dag.. I morgen bliver bedre ;)

Jeg har været lidt stresset over en tegning, jeg skal tegne inden jul.. Jeg var ikke kommet ordenligt igang med den endnu og det stressede mig så meget, at jeg ikke kunne falde i søvn i går, fordi jeg lå og tænkte på det.. Men jeg har fået tegnet videre på den her til aften, så nu håber jeg, at det hjælper lidt ;) Kan jo teste det nu, for nu går jeg i seng! Godnaaat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar