23 november 2014

Frustration

































Jeg er ikke lige den bedste til at få blogget i øjeblikket.. Jeg synes faktisk ikke jeg har været særlig god til noget som helst det sidste stykke tid..? På nær selvfølgelig at lave en skide flot adventskrans! ;) OG hjælpe Kæreste Morten med at skifte til vinterdæk..

Nåh, men ja.. Det går stadig virkelig dårligt med maden og jeg kan slet ikke finde ud af at leve sundt ELLER holde mig til de 1.200 kalorier.. Det kører ikke ligefrem.. Men leve af lasagne, pizza, slik og chips - dét er jeg god til!! I dag fik jeg (IGEN) lyst til ET eller andet (slik, chips, franskbrød...? svært at sige) men for det første, så har jeg ikke råd og for det andet var det også blevet lidt sent til at gå ned og købe slik på tanken.. Jeg sad bare og vred mig og brokkede mig og Morten grinede bare af mig :b Jeg må også have set ret sjov ud, som jeg sad der og havde VIRKELIG ondt af mig selv.. For jeg vidste jo godt, at jeg ikke skulle have noget.. Jeg tror lidt det måske kan sammenlignes med en ryger, der ikke må ryge?? Hold nu K*FT hvor er det frustrerende at have det sådan...

Jeg håber lidt, at motivationen snart kommer tilbage, for jeg er altså ret sikker på, at jeg har taget 4 kg på.. Og jeg havde jo lige tabt NÆSTEN 10 kg.. Fedt at have taget næsten halvdelen på igen på 3 uger... Great! Det hjælper ikke at lave madplaner.. Hvis jeg får lyst til noget andet, så spiser jeg bare dét istedet for.. :/ Men jeg er på en eller anden underlig måde stolt over, at jeg ikke gik ned og købte slik og chips i dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar