27 november 2014

2 fridage

































Jeg har haft fri i går og i dag.. I går havde jeg planlagt, at få ordnet en masse ting, blandt andet at få lavet konfekt til weekendens julefrokost med familien.. Men jeg orkede ikke rigtigt noget som helst, og jeg fik slet ikke lavet nogle af de ting, jeg ville.. Først da klokken var over 21, gik jeg igang med at tegne lidt.. "Bare til klokken er 23:30, så går jeg i seng!".... Da jeg kiggede på klokken, fik jeg et chok, for den var 3 om natten.. Ups.. Så jeg kom først i seng næsten halv 4 i nat.. Der var så kun 1 time til Kæreste Morten skulle op.. Godt det ikke var mig! :D

I dag var jeg oppe lidt over 8 og har brugt en del timer på at lave fin konfekt ;) Jeg har aldrig rigtigt lavet konfekt - i hvert fald aldrig som voksen.. Så jeg er ret stolt af resultatet! (Selvom den hvide chokolade ikke blev god - tror den fik for meget varme??)

I dag er jeg helt alene hjemme lige indtil engang i aften.. Morten nåede lige at komme hjem og vende inden han smuttede videre til fodbold.. Nu vil jeg smække benene op og nyde en god serie - og Topmodel finale senere! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar