06 oktober 2014

Vejedag































































I får lige et billede af min frokost.. ;b Altså jeg kan jo lige så godt få spist dét vi har i køleskabet.. Man kan vidst godt se, at Anna har været på weekend ;) og der er alligevel "kun" 25 kcal i sådan et stykke bamse :b Men jeg skulle nok have spist kødpølsen før karrysilden.. Kunne slet ikke smage kødpølsen :b

Nåh, det var jo ikke min frokost jeg skulle fortælle om.. Mit mål til i dag var, at have tabt 1,5 kg og at vægten skulle vise 73,8 kg.. Men den viste 73,0 kg.. Og det betyder, at jeg har tabt 2,3 kg siden sidste mandag!! :O Dét havde jeg godt nok ikke regnet med.. I går snød jeg jo lidt og vejede mig, for at se, hvordan det gik og der sagde vægten 73,3 kg og jeg blev helt vildt overrasket! Det er selvfølgelig nok mest væske.. Synes heller ikke jeg kan mærke eller se forskel.. 

Nu har jeg så gået og tænkt lidt over, hvad mit næste mål skal være..? Min laveste vægt i år er jo 72,7 kg.. Men det kan jeg jo nok sagtens nå..? Måske skulle jeg satse på at tabe 1 kg til næste mandag.. Tør ikke stile for højt.. Jeg vil hellere blive positivt overrasket, end at blive skuffet.. :) Så målet til på mandag må være at veje 72,0 kg eller under!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar