13 oktober 2014

Vejedag 13. oktober 2014


































Jeg har ikke nået mit mål til i dag! Sidste mandag vejede jeg 73,0 kg.. Og ville gerne tabe 1 kg.. Men i dag vejer jeg 73,2 kg.. Det er lidt irriterende, for jeg synes da ikke jeg har spist særlig meget usundt.. I fredags fik jeg popcorn i biffen - jeg tog endda den aller mindste man kunne få.. og så fik jeg 4 stykker slik.. Og i onsdags spiste jeg grovflutes med smør og ost om aftenen fordi jeg havde haft SÅ meget lyst til en ristet bolle med smør og ost...og så var der lige en burger med pommes frites.. Ud over det synes jeg da at jeg har spist ret fornuftigt.. Så jeg ved ikke lige, hvad der sker.. Måske er det fordi jeg er begyndt at styrketræne (selvom jeg kun har trænet én gang).. måske er det væske?? Måske er det den medicin jeg får, der kæmper imod mig? En af bivirkningerne er nemlig vægtøgning... og det kan jeg jo ikke rigtigt gøre så meget ved.. Jo jeg kan kæmpe hårdere, men jeg synes i forvejen jeg gør, hvad jeg kan.. Må bare fortsætte og se hvad der sker..?

Så nu er jeg jo virkelig i tvivl om, hvad mit næste mål skal være.. Jeg tror det bliver minus 700 g til på mandag! Så jeg rammer 72,5 kg.. Ny laveste vægt siden jeg startede.. Jeg er ikke sikker på, om jeg tør tro på det, men nu prøver jeg ;) Jeg VIL det stadig så meget.. Lige nu sidder jeg og spiser min frokost, som også kan ses på billedet.. 300 kcal.. Bum!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar