02 oktober 2014

Sund pizza































































I går var jeg alene hjemme og derfor tænkte jeg, at jeg ville prøve at lave denne sunde pizza, som jeg havde set på Facebook ;) Jeg er ellers ikke den eksperimenterende type, men det gik overraskende godt! Og allerede da bunden blev bagt, begyndte der at dufte vildt godt! Og den færdige pizza duftede bare super lækkert - og den smagte også rigtig godt! Og så for kun ca. 400 kcal..! Og jeg kunne kun spise halvdelen.. ;) Kæreste Morten fik resten, da han kom hjem fra fodbold.. 

I kan lige få opskriften:

Bund:
250 g revet gulerod (husk at lade det dryppe af)
1 æg
1 fed hvidløg
Salt, peber, oregano, evt. chili

Fyld (på min pizza):
Seranoskinke
Revet Primadonna ost
Løg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar