12 oktober 2014

Neglelak, shopping og burger







































I går var jeg ude og shoppe med min mor, Tvilling Mie, Kusine Rikke og Moster Dorthe, og jeg ledte efter en neglelak fra Essie (Luscious Lips).. Desværre havde de den ikke.. Nu overvejer jeg lidt den fra Dior - den er også ret fin.. Jeg endte med at købe en turkis neglelak i H&M istedet.. Jeg er vild med pastelfarver i øjeblikket - først lyseblå og nu lyserød.. De havde også fået de fineste pastelfarvede skåle i Kop & Kande! :O Lyserød, lyseblå, mintgrøn, lysegul og lyselilla! Havde lyst til at købe dem alle sammen :D

Og jeg synes faktisk det gik ret godt med maden også.. Jeg spiste morgenmad inden jeg blev hentet - røræg med lidt skinkestrimler.. Så da de andre guffede morgenbuffet i centeret, drak jeg vand.. Til frokost fik jeg et pitabrød med kylling og en sprite zero.. De andre var stadig mætte efter morgenbuffeten.. Men hen ad eftermiddagen (ja vi var der hele dagen), blev de andre lidt sultne og så var der jo kaffe og kage ;) Jeg drak vand.. Men så kom jeg hjem og pludselig var jeg bare i det underligste humør..?? Jeg orkede ingenting og var total pyller.. Det endte med at Kæreste Morten bestilte burgere og pommes frites med remoulade.. Mmmm!! Nu har jeg også bare levet ultra sundt i snart 3 uger!! Så må man sgu godt være lidt klam.. ;) Og jeg havde jo spist ret fornuftigt hele dagen PLUS vi havde vadet rundt i centeret i noget der minder om 6 timer.. ;) Jeg fik ikke købt så meget, men det jeg har købt viser jeg en af de næste par dage :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar