17 oktober 2014

Morgeninspiration

 











































Jeg syntes lige, at jeg havde brug for lidt motivation/inspiration fra morgenstunden.. Der er brunch på kurset i dag, fordi det er sidste dag.. og jeg ved bare, at jeg skal passe lidt på.. Jeg skal jo ikke æde det hele ;) Så skal jeg i hvert fald ikke have frikadeller i aften i hvert fald.. Så jeg skal virkelig tage mig sammen og ikke bare spise uden at tænke mig om! Men samtidig skal jeg selvfølgelig huske at nyde maden.. Puha.. udfordring forude :b 

Og jeg er selvfølgelig vågnet da Kæreste Mortens alarm ringede.. Det betød jo ikke nødvendigvis, at han stod op! ..Nej nej.. ;) Men heldigvis stod han op inden alarmen ringede igen! Men jeg har altså ligget vågen lige siden.. (Hans alarm ringer første gang 4:45) Zzzzz...! Jeg har faktisk lidt lyst til at kravle ind under dynen igen.. Kan lige nå at ligge der i små 40 minutter inden jeg skal op ;) Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar