18 oktober 2014

Lækker morgenmad og lang gåtur

































I dag har jeg spist lækker morgenmad med Kæreste Morten - vi spiser jo aldrig morgenmad sammen i hverdagene, fordi han kører på arbejde klokken 5 om morgenen og desuden spiser på arbejdet.. Så i dag hentede han rundstykker.. 2 grovstykker til mig og almindelige håndværkere til ham selv.. 

Jeg har indtil videre sat små mål hver uge for, hvor meget jeg skulle tabe mig.. Det har jeg besluttet mig for at droppe, og istedet sætte mål for, hvor mange kalorier jeg skal have om dagen.. På den måde er jeg sikret et vægttab uden at gå alt for meget op i, hvad vægten viser! Jeg har besluttet mig for, at jeg skal have 1.200 kcal om dagen.. Det jeg evt. får udover skal jeg forbrænde ved fx. at gå tur, cykle osv.. Ikke noget vildt.. :)

Morten synes det var lidt underligt, at jeg sad og vejede alle mine ting af ved morgenbordet, men hvordan kan man ellers vide, hvor mange kalorier man spiser!? ;) Og puha, siger jeg bare! Så var jeg allerede oppe på 730 kcal.. 2 grovboller med smør, ost, marmelade og pålægschokolade og et glas mælk.. Velbekomme!

Så da Morten var taget til fodbold, kørte jeg en tur til vandet og gik en tur på lidt over 4 km.. 290 kcal forbrændt.. Det tog næsten 50 minutter og det var super lækkert.. Det var som om at lyset nede ved vandet var helt specielt.. Jeg havde det lidt som om solen næsten skinnede, selvom det var totalt overskyet.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar