10 oktober 2014

Ikke giv op nu!







































Jeg vejede mig i onsdags, for at se, at det gik den rigtige vej.. Det gjorde det slet ikke.. Og i dag har jeg tjekket igen - vægten stiger bare.. Normalt ville jeg have givet op nu.. Men der er noget inde i mig, der vil kæmpe videre.. For hvorfor ødelægge det hele nu? Jeg spiser jo sundt! Måske er det væske? Eller muskler.. Jeg er jo også begyndt at styrketræne.. (Og f*** jeg er øm overalt!) Det ville bare være så dumt, at stoppe nu, "bare" fordi vægten stiger.. Den må jo begynde at falde igen om lidt, hvis jeg bliver ved..!? Jeg tænker lidt, om jeg mon har spist for lidt? Jeg må vidst igang med at tælle kalorier.. Hvis jeg får for lidt, kan min krop jo ikke "kæmpe" imod fedtet ;) Jeg har jo bare spist til jeg var mæt.. Og kun spist, når jeg var sulten - hvilket vil sige morgen, middag og aften.. ingen mellemmåltider.. De skal måske indføres..?

I aften har Kæreste Morten inviteret mig i biffen og se Fasandræberne - jeg glæder mig helt vildt! ;) Jeg har allerede læst bogen - 2 gange :D Jeg har købt to små poser slik i Rema, men nu kommer jeg helt i tvivl om jeg skal spise noget.. :O Måske bare et par stykker.. Det skal der jo også være plads til!

Nu må jeg hellere gøre mig klar til at tage på kursus .. Godmorgen! :)

2 kommentarer:

  1. Husk nu at muskler vejer mere end fedt ;D
    Og når du er begyndt at træne tror jeg på det er muskler :)
    Du skulle så meget tage at blive vejet i fitnesscentret, hvor du kan se din fedt% og muskelmasse... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gad jeg også gerne, men nægter at betale 75 - 100 kroner for det ;)

      Slet