27 oktober 2014

Gæster og sygdom

































Vi havde gæster i lørdags - mine og Kæreste Mortens forældre.. Og jeg havde lavet boller og lagkage.. Morten havde jo fødselsdag sidste søndag.. Desværre har vi begge to været syge.. Morten nåede at blive nogenlunde frisk til weekenden, men jeg har haft feber siden torsdag.. Og selvom jeg ikke længere har feber, så er jeg langt fra på toppen endnu.. Vi har ikke levet særlig sundt den seneste uge! Alligevel har jeg ikke engang taget 1 kg på.. Ret vildt.. Men dejligt.. Jeg har ikke spist særlig meget i dag, for appetitten er nærmest ikke eksisterende..

Synes Bonusdatter Anna er så sød på billedet - hun skulle jo lige smage om flødeskummet smagte godt ;) Så hun havde det i hele hovedet.. Synes det er vildt at hun snart bliver 3 år..! Hvor blev tiden af?? Hun er blevet en lille bestemt dame, der har sin helt egen mening om, hvordan tingene skal være! Det er bare ikke altid vi er enige.. ;) Fx. om hvorvidt det er mig eller hende, der skal børste hendes tænder.. Eller om hendes lys på værelset skal være tændt, når solen skinner ind ad vinduet.. Eller om hun må hoppe i sofaen.. ;) Og når jeg holder fast i, at sådan er det bare, så siger hun bare: "Nåh.." og så ved hun godt, at det er mig, der bestemmer.. Det lyder så sødt.. haha.. "Nåh.."..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar