31 oktober 2014

God weekend!

































Om halvanden times tid kommer Kæreste Morten og Anna hjem.. Og så skal vi bare hygge hele weekenden med Disney Sjov og kastanjedyr! Og mon ikke også Anna skal tegne en masse tegninger som hun plejer ;) 
Sidste weekend, da vi havde gæster, havde hun tegnet en fin tegning og viste den til alle.. "Den er til dig!".. Men det sagde hun til os alle sammen.. Min mor spurgte, hvad hun havde tegnet..

Anna: Sko!
Min mor: Er det med høje hæle?

Anna: Ja! Højre hæle og venstre hæle!

Hvor dejlig er hun lige ;) haha

Vi plejer at få "hyggemad" når Anna kommer på weekend - pasta med kødsovs, lasagne osv.. I dag skal vi have kylling med bønnefritter.. Og så er jeg gået med til at vi skal have pandekager i morgen aften.. Det er jo den 1. i morgen og derfor vejedag.. Så synes ikke jeg har lyst til at spise alt for usundt aftenen inden jeg skal veje mig.. ;) Men i morgen aften kan jeg jo godt få et par pandekager.. (Jeg har besluttet at veje mig hver mandag + d. 1..)..

Nu må jeg hellere smutte ned og handle inden mine to stjerner kommer hjem! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar