30 oktober 2014

Fra drøm til virkelighed

































Jeg vågnede ved, at min mobil ringede.. Jeg havde et møde i dag klokken 10, men det er nu blevet rykket til klokken 13 (jobcenter halløj).. Da jeg havde lagt på, lå jeg lige og vågnede og puttede lidt.. ;) Og så kom jeg i tanke om den drøm, jeg lige havde drømt - Jeg stod og kiggede mig selv i spejlet og min mave var helt flad og perfekt! :D Total god drøm! Og den følelse jeg vågnede med var også bare så dejlig.. Jeg har helt lyst til bare at lukke øjnene og blive der lidt endnu.. Det føltes SÅ godt..! Jeg følte mig faktisk også lidt tyndere, da jeg stod op :b Så blev altså liiiige nødt til at gå på vægten.. Og wow det havde jeg alligevel ikke regnet med.. 73,1 kg.. Vildt.. Så er jeg kun 500 g fra laveste vægt.. Det ville være dumt at fucke det up nu, ikke!! Jeg vejer mig på lørdag (den 1. november) og så må jeg se at få givet den lidt gas ;) 

Det er ikke første gang jeg har sådan en drøm.. og jeg må da snart have indset, at det sagtens kan blive virkelighed.. Jeg har jo smidt de 8 kg! Så selvfølgelig kan jeg smide 8 mere! Eller 10! Eller 15! - Hvis jeg VIL..! Og det vil jeg! Hvilket bedre tidspunkt til at starte end LIGE NU!? Go!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar