21 oktober 2014

Chili cheese tops + for mange kcal

































I går lavede Kæreste Morten og jeg chili cheese tops.. Jeg havde fundet opskriftet tilfældigt på facebook og tænkte, at jeg ville lave dem i søndags, da Morten havde fødselsdag.. Men vi havde begge to været i byen hele natten og orkede ikke at lave mad, så vi bestilte pizza og burger.. Jeg fik faktisk også en pizza inden jeg tog hjem fra byen, så jeg er lidt en gris, at have spist 2 pizzaer på ét døgn..! Og så blev det toppet op med de hjemmelavet chili cheese tops i går.. Så i dag har jeg tænkt mig lidt mere om og holdt mig på de 1.200 kcal! Og endda nydt 4 stykker Marabou ;) Det var der lige "råd" til..

Jeg har ikke vejet mig - det er sikkert slemt.. en hel weekend med druk, pizza og chokoladekage... plus chili cheese tops.. Nej vel..! Jeg tjekker nok bare på mandag ;)

Forresten har jeg aldrig rigtigt brudt mig om chili cheese tops fra McD.. Men jeg er helt tosset med dem vi lavede selv!! ;D Mmmm..! Tænk at paneret squash, løg, jalapeños og ost kan smage så godt :b Men det gør det..

Men nu må jeg hellere spise noget ordenligt, for på lørdag kommer der gæster til boller og lagkage og jeg vil jo også gerne smage.. ;) Så det er bare op på hesten igen!

2 kommentarer:

  1. Ååårh, jeg eeelsker chili cheese tops. Skal også prøve de hjemmelavede en eller anden god dag :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har lige fået dem igen i dag.. De smager altså godt!! ;)

      Slet