29 september 2014

Vejedag









































Jeg vejede mig i morges og det var ikke så slemt, som jeg havde regnet med.. Vægten viste 75,3 kg.. For en måned siden ville jeg have været virkelig utilfreds og irriteret over tallet.. Nu er jeg lidt mere ligeglad.. Jeg vil stadig gerne tabe mig og jeg vil stadig gøre, hvad jeg kan for at det kommer til at ske.. Det er måske bare ikke.. lige så vigtigt mere?? Ej, det er svært at forklare, for selvfølgelig vil jeg stadig vildt gerne tabe mig.. Tror bare det med min far har rykket lidt på, hvad der er vigtigst for mig i mit liv..?

I lørdags var jeg hjemme hos mine forældre for at fejre min mors fødselsdag.. Der blev serveret gammeldags oksesteg med det hele.. Én af mine livretter!! ;) Og jeg tog altså 2 portioner..! Det smager jo sindssygt godt! Senere var der også chokolade og lagkage! Jeg tog et lille stykke lagkage.. Jeg skulle bare lige smage.. JEG ELSKER LAGKAGE... Mmm Den var god! ;)

Men så er det jo nu, jeg skal sætte mig et mål til næste mandag.. Jeg er optimistisk, men vil heller ikke sætte det for højt.. Så jeg vil gerne tabe 1,5 kg til på mandag ;) Det burde kunne lade sig gøre.. Jeg har lyst til at sige 2 kg, men det er måske lidt for ambitiøst.. Så jeg går efter at veje 73,8 kg eller under på næste mandag! Så er jeg også godt på vej igen føler jeg.. :)

3 kommentarer:

  1. Gammeldags oksesteg er da også virkelig lækkert. Kan godt forstå du tager to gange.

    Du er ikke den eneste med kæmpen om vægten. Jeg synes det er virkelig flot at du holder i endnu og er bevidst om hvad du spiser. Jeg ved hvor svært det er.

    Jeg skrev også et indlæg om min vægt og kæmp sidste søndag..


    SvarSlet
    Svar
    1. Det er som om, at jeg kan klare en periode med ultra sund mad men så falder jeg lidt tilbage og tager lidt på - ikke det hele.. og så kan jeg klare en sund periode igen og så tager jeg mig igen (ret hurtigt) måske over 2 kg om ugen.. så det går 2 skridt frem og 1 tilbage.. men så længe vægten falder sådan i det lange løb, så er det jo godt :)

      Slet
    2. **..og så taber jeg mig igen (ret hurtigt)..**

      Slet