28 september 2014

Update


























Den sidste måneds tid er gået helt vildt hurtigt synes jeg.. dagene flyder bare ind i hinanden og tiden går bare.. Vægten har været nede på 72,7 kg men nu ligger den vidst et sted oppe omkring 76 kg..? Jeg vejer mig i morgen tidlig..

Jeg skal vidst lige tilbage til den fornuftige livsstil igen.. Der gik lige lidt pizza og chokolade i den.. Når man passer svigerforældrenes hus, mens de er på ferie, må man nemlig spise alt, hvad de har liggende i skabene.. Og når skabene var fyldt med chokolade, så var det svært at lade det være... Ups..! Men jeg kan også bare mærke, hvor meget det usunde mad påvirker min krop negativt.. Og jeg ved ikke hvad det er i mig, der gør at jeg pludselig æder en halv pakke chokoladekiks uden at blinke...??? ...jeg skal virkelig ikke handle, når jeg er sulten.. Måske skulle jeg sørge for kun at handle, når Kæreste Morten kan komme med ;) Han finder nemlig kun det på sedlen og skynder sig ud.. :D Jeg går altid og kigger på alt det, jeg pludselig har lyst til at spise... Fristelser..

Jeg tror jeg vil sætte mig et lille mål hver uge for, hvor meget jeg gerne vil tabe mig og så gå efter dét.. Hvis jeg så enten ikke når målet eller når at tabe mig mere, så kan jeg altid sætte et nyt mål ugen efter ud fra, hvor langt jeg er nået.. Og så vil jeg selvfølgelig rigtig gerne se, om jeg kan huske at få opdateret herinde noget oftere..! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar