30 september 2014

Kursus og "yes"-følelsen








































I dag har jeg været på kursus.. Her har jeg snart gået i 6 uger.. Tiden flyver afsted.. I dag fik vi en kæmpe stak kort med forskellige ord og så skulle vi vælge de 10 ord, der betød mest for os.. Det var virkelig svært, men det her er mine ord.. Nogle af de andre snød og havde flere ord sammen under ét ord.. :b Men jeg havde kun 10.. Det var en øvelse vi skulle lave i forbindelse med emnet "livskvalitet".. Det får lidt en til at indse, hvad der betyder mest for en..

Kurset er jeg startet på fordi jeg er sygemeldt.. Dem der går på kurset, går der fordi de enten har stress, depression eller angst.. Og så er der mig.. Jeg hører nok lidt ind under depression.. Kurset tager 8 uger og bagefter skal vi vidst vurderes individuelt i forhold til arbejdsevne osv.. Det er lidt underligt at tænke på, at jeg måske slet ikke kommer til at kunne arbejde fuldtid.. Men det gider jeg ikke tænke så meget over endnu.. Det må jeg tage til den tid..

Jeg synes dagen er gået hurtigt.. Men den har også været lidt.. underlig?? Jeg ved ikke helt hvorfor..?? Jeg har heldigvis fri i morgen, så der skal jeg bare slappe af.. :)

Med hensyn til min livsstilsændring og maden, så er det gået fint i dag.. Fik godt nok lyst til pizza til aften, men jeg var så fast besluttet på at følge min plan over aftensmaden, at jeg fik det jeg havde planlagt.. Så dagen har været rigtig god madmæssigt.. Dagen i går gik jo også perfekt.. ;) Men jeg har egentlig ikke den dér "yes"-følelse, som jeg somme tider får, når jeg har spist sundt en hel dag..... Følelsen af at jeg er vildt stolt af mig selv.. Håber den kommer, hvis når jeg fortsætter.. :)

2 kommentarer:

  1. Årh, nogle gode ord. Lyder da som et godt kursus. Håber at du får noget ud af det. Og i forhold til uddannelse/arbejde, du bliver da nødt til at forfølge dine tegneevner, tænker jeg bare :D ? Man kan da ikke bare nøjes med at være så dygtig til noget på hobby plan :D

    SvarSlet
    Svar
    1. De har faktisk sagt på kurset (fordi de også har set mine tegninger) at de synes jeg skal blive selvstændig.. Og så måske bare have et deltidsjob ved siden af til at starte med :b Det kunne da også være fedt.... meeeen nu ser jeg lige, hvad der kommer til at ske.. ;)

      Slet