21 august 2014

Når målet er længere væk end planlagt...







































Jeg elsker at se "før og efter" billeder! :D Dette billede er fra Tumblr, så jeg ved faktisk slet ikke hvem hun er, men det er jo helt sindssygt! Jeg synes ikke rigtigt der er sket noget med min krop siden maj måned.. vægten er bare gået op og ned indtil nu.. 

Jeg har holdt lidt øje med vægten i løbet af ugen - efter pizzaen.. Den pizza var altså virkelig det dummeste jeg kunne gøre.. Og det er sikkert bare væske, men vægten røg op på 75.. Og hvis jeg er heldig siger vægten i morgen præcis det samme som sidste fredag... SÅ åndssvagt ikke.... Det var virkelig ikke pizzaen værd..!!

Jeg har spist ok i løbet af ugen synes jeg.. Ved ikke hvor sundt kylling i karry er? Men fik i det mindste brune ris til.. Og så har jeg spist pistacienødder også.. Ellers har jeg kun fået gode, sunde ting.. 

I morgen kommer Kæreste Mortens datter, Anna, på weekend og først havde jeg tænkt mig, at vi skulle have pandekager i morgen, men jeg ændrede det til pasta med kødsovs.. Men så lavede jeg det om igen til hjemmelavede kyllingenuggets med bønne fritter.. Ja jeg prøver at lave maden så sund som muligt OG noget Anna kan lide.. Det skal jo også være lidt hyggeligt og lækkert når hun er her synes jeg.. :) Men jeg er tilfreds med menuen - den er forholdsvis sund.. 

Lørdag skal vi til familiefest med min side af familien.. Og det handler jo selvfølgelig rigtig meget om GOD MAD.. ;) Mig og Anna skal bage pizzasnegle i morgen.. Vi skal nemlig alle sammen tage en ret med.. Jeg synes altid jeg spiser for meget, når der er buffet, så jeg er ret spændt på, hvordan dét lige kommer til at gå! 
Jeg vil selvfølgelig ikke nægte mig selv noget - man skal altså kunne hygge sig og nyde maden, når man er sammen med familien! Jeg skal bare virkelig koncentrere mig om, at tage én portion og så bare smage en lille bid af hver ting.. Også selvom det betyder at jeg må levne.. Det er bare ærgeligt..! :)

Puh jeg er godt nok spændt på, hvad vægten siger i morgen! Morten har tabt sig en del.. Men han siger, han er sikker på, det er fordi han ikke styrketræner mens han holder ferie og at det er muskelmasse han taber.. men mon dog? Det finder vi nok ud af efter hans ferie til 1. september, når han begynder at træne igen.. ;) Han har stadig som mål at komme under 100 kg til 19. oktober.. 

Og når nu vi snakker om mål.. Jeg tvivler virkelig på, om jeg når mit mål!! På mandag er der 1 uge til jeg skal veje 71 kg.. Og jeg vejer lige under 74.. Det kan jeg jo ikke..... Men Morten har sagt, at så længe jeg bare virkelig gør, hvad jeg kan, for at tabe mig, så er det perfekt.. Så det må jeg bare gøre :)

3 kommentarer:

  1. Bare til info, så er pigen på billedet Fie ;) hun har en facebook side med ret mange følgere "Fies kamp fra 140 til 70 kg" eller sådan noget. Hun har også været i Go Aften Danmark og snakke om vægttabet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kan man bare se, hvor meget jeg ved om noget som helst ;) ups..

      Slet
    2. Hun hedder fieniko på instagram, og er rigtig inspirerede. Held og lykke med dit vægttab. Du kan godt!

      Slet