12 august 2014

Livsstilsændringen dag 12 - om at fortsætte







































Vægten siger 74,4 kg.. Kæreste Morten inviterede mig nemlig ud at spise og i biffen i går aftes, da jeg kom hjem fra en dejlig weekend hos Tvilling Mie! Hos Mie fik vi både pizza, vin, flæskesvær, sovs og grillmad! Plus turen ud at spise i går og turen i biffen har nok ikke gjort noget godt for mit vægttab, men HVEM siger nej, når ens kæreste inviterer en ud!? ;) Jeg tror stadig på at jeg kan nå mit mål om 71 kg til den 1. september! Og bare fordi jeg har nydt min weekend og faktisk har en lille smule dårlig samvittighed, så skal jeg ikke bare smide det hele på gulvet, bare fordi vægten er gået op.. For jeg kan godt og jeg har bare nydt min weekend.. I dag har jeg fortsat den sunde livsstil så nu skal vægttabet helt sikkert nok gå den rigtige vej igen! :)

Det er bare vigtigt, at jeg denne gang husker, at det her skal holde resten af mit liv, så derfor bliver jeg nødt til at huske at nyde livet lidt engang imellem! :) Jeg har forsøgt så mange gange at tabe mig og jeg er altid gået helt død i det, fordi jeg har nægtet mig selv forskellige ting.. Det vil jeg ikke gøre denne gang.. Så holder det bare ikke.. Men jeg må også bare være forberedt på, at kiloene ikke bare rasler af, når jeg vælger at spise pizza og grillmad i en hel weekend ;) 

Heldigvis var Tvilling Mie så sød til at gå med på mit foreslag om at vi også fik lidt sundt ind i mellem og at vi også var ude og gå en tur.. :) Så det er ikke fordi jeg bare gav helt slip på min nye livsstil mens jeg var hos Mie i weekenden..

Kæreste Morten har ferie nu, så bilen er hjemme.. Alligevel tog jeg cyklen tidligere i dag, da jeg skulle hjem til Veninde Majbritt.. Al bevægelse tæller jo med på kalorie kontoen ;)

Men jeg kan godt mærke at selvtilliden mht vægttabet ikke er lige så høj som før weekenden.. Noget er motivationen ryger jo lidt, når vægten går op, men jeg skal bare fortsætte den gode stil fra før weekenden, så ryger kiloene jo hurtigt igen.. ;) Jeg er sikker på jeg har det bedre i morgen, når jeg kan mærke følelsen af den fladere mave efter en dag i dag kun med sund mad.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar