09 august 2014

Gavekort og vægttab














































Én af gaverne fra Kæreste Mortens forældre var et gavekort til Matas.. Det har jeg brugt i dag - jeg havde nemlig ønsket mig base- og topcoats :) De havde ikke dem jeg havde i tankerne, men jeg fandt disse fra Essie, som ser ret lækre ud ;) Og så var der råd til et par andre lækre ting og sager også!

Efter pizza og rødvin i går var jeg alt for nysgerrig og måtte lige vide, hvor meget jeg havde taget på - for det var jeg 100% sikker på jeg havde.. Vægten sagde 73,6 kg, så jeg har tabt 200 g... Hvor fedt er det lige! ;) 

I dag har Tvilling Mie og jeg fulgt planen og fået røræg til morgen og salat med skinke til frokost.. Til aften skal vi have laks, kartofler og hollandaise.. Mie mente ellers nok at vi sagtens kunne bestille pizza igen, men jeg tror bare jeg holder mig til planen.. ;) Men vi har købt flæskesvær fordi Mie jo ikke skal snydes for lørdagshygge bare fordi jeg ikke skal have noget.. Okay jeg kan jo godt smage.. De ser dælme også gode ud (så længe jeg ikke tænker på HVAD det er...) :b

Mens vi var oppe og shoppe blev jeg tørsdig og valgte at købe en faxe kondi free.. Der er 0 kcal i.. Der er faktisk ikke rigtigt noget som helst af noget i.. Sikkert en masse usunde tilsætningsstoffer.. men jeg nød den! :)

Lige nu er Mie gået omkuld.. (hun havde vildt ondt i maven og lagde sig i sin seng.. nu sover hun) Gad vide om hun ikke kan tåle al det sunde mad? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar