07 august 2014

Dag 7



























Dagen i dag er gået godt i forhold til maden.. Dog måtte jeg gå ind og lægge mig omkring middag, fordi jeg ikke havde det så godt, så jeg fik først frokost klokken 14.. (og nej jeg var altså ikke dårlig pg.a. maden eller mangel på samme!) men det resulterede i at jeg ikke fik noget mellemmåltid mellem 12 og 18.. Og derfor har jeg kun fået knap 900 kcal i dag.. Jeg er ret sikker på at det absolutte minimum man må få om dagen er 800 kcal.. Normalt siger man minimum 1.200 kcal.. Og det vil jeg også se om jeg kan ramme fremover!

Jeg vågnede efter en drøm midt i nat og blev helt irriteret på mig selv, fordi jeg var sikker på, at jeg havde spist chokolade.. Heldigvis var det bare en dum drøm! ;) Jeg drømte nemlig at jeg havde spist en stor plade Marabou OG en Rittersport med kiks.. Haha.. 

Jeg synes motivationen er ret høj lige nu og jeg har slet ikke irriterende cravings, så det er jo bare helt perfekt! :) Men jeg ved jo at de nok kommer på et tidspunkt.. og så er det bare så vigtigt at jeg kan holde mig fra alt det usunde..! Jeg har dog besluttet, at da det her ikke bare er en kur, men sådan jeg vil leve hele tiden, så skal der jo også være plads til lidt lækkert engang i mellem.. Selvfølgelig kun hvis jeg har lyst! Men der skal være plads til lidt chips eller chokolade - eller popcorn i biffen fx.. og et glas vin eller en øl engang imellem.. :) 

Det må meget gerne meget snart blive i morgen så jeg kan finde ud af, hvor meget jeg har tabt mig den sidste uge! :D Jeg er sindssygt spændt.. Altså jeg har da en idé, for jeg har ikke helt kunne lade vær med at følge med på vægten i løbet af ugen.. (jaja ups) ;) Men jeg skal selvfølgelig nok løfte sløret for hvad vægten viser i morgen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar