06 august 2014

Dag 6 - Drømme og mål




































I dag er det gået rigtig godt! :) Jeg har ikke rigtigt haft nogle cravings - udover tidligere hvor jeg meget kort fik lyst til et glas rødvin..? Men det gik hurtigt over igen.. Jeg ved ikke - måske skal man bare acceptere lysten og så bare komme videre? Jeg er i hvert fald bare glad for, at lysten forsvandt så hurtigt igen.. Ikke fordi jeg ikke vil tillade mig selv et glas vin, hvis jeg har lyst til det, men når nu jeg ved at det er bedre at lade vær plus der er 100 kcal i et glas.. Spild af kalorier! ;)

Jeg fik også lige kigget i kalenderen (der skriver jeg min vægt ned).. I mandags havde jeg tabt 2 kg siden forrige mandag..! :O Dejligt ;)

Maden i dag blev til røræg, 1 glas mælk, kyllingesalat, bøf med løg og saftevand.. Jeg har talt alle kalorier i dag, fordi jeg var lidt nysgerrig på, hvor mange kalorier jeg mon får.. Jeg blev faktisk ret... mærkelig.. for jeg har SLET ikke fået nok... Det er ikke så godt.. Jeg har kun fået 760 kcal.. :O Jeg skal jo minimum have 1200 kcal om dagen.. Så nu har jeg handlet ind til mellemmåltider - bananer og mandler.. :) Jeg synes bare slet ikke, jeg når at blive sulten mellem hovedmåltiderne.. Ellers må jeg lave mere mad til hovedmåltiderne.. Selvom jeg bliver fint mæt.. Ej omg hvad skal jeg så gøre? Jeg skal jo have nok kalorier?? Hmm.. Det må jeg lige finde ud af!

Her til aften har jeg også siddet og tænkt lidt over, hvad det er jeg ser frem til med mit vægttab - også for at holde motivationen.. Jeg klikkede ind på H&Ms webshop og der fandt jeg hurtigt eksempler på tøj, som jeg aldrig kunne drømme om at iføre mig nu, men som jeg godt kunne tænke mig at kunne gå i..

Det første jeg glæder mig til er helt sikkert at have et par jeans på, som bliver siddende, hvor de skal..! Og hvor jeg kan stoppe toppen ned i bukserne.. Det kan jeg ikke nu - mine bukser ruller lige sammen og folder sammen under maven (hvis jeg sidder ned).. Frækt, I know! Så jeg glæder mig til en flad mave.. Der er cirka 10 kg derned ;)

Jeg kunne også godt tænke mig at kunne gå i toppe, der sidder stramt.. Det ser jo godt ud - hvis man er slank..!

Og så synes jeg også det er super flot, når man har en stropløs top på! Det kunne jeg heller aldrig drømme om nu - nok fordi mine bryster er for store?? Og så sidder den slags toppe jo også tæt til kroppen.. Nej tak.. Ikke endnu ;)

Jeg glæder mig også til at kunne gå i kjole igen, uden enten at skulle brænde inderlårene af eller hoppe i et par "stram-ind" bukser.. (ikke særlig sjovt i den varme...)

Så jeg har noget at se frem til! :) Jeg glæder mig helt til vejningen på fredag! Er så spændt!! Og det er også på fredag mit pulsur skulle komme.. Jæææh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar