05 august 2014

Dag 4 og 5




























































Dagen i går gik helt fint med hensyn til maden lige indtil Kæreste Morten kom hjem.. Vi havde ikke fået planlagt aftensmaden, men der var rester fra søndag.. Alligevel endte det med, at vi ristede resterne af morgenbrødet fra min fødselsdag.. CRAP! ....det smagte da meget godt.. Nutella, Den leende ko, rejeost, ost og smør... 

I dag er det gået meget bedre.. Morgenmaden blev til røræg af 2 æg, hvor jeg måtte smide de sidste par mundfulde ud, fordi jeg var mæt.. Frokosten blev grovpasta med tomatsovs og til aften har jeg fået kylling med citron og løg.. Og så har jeg drukket 3 liter vand i dag..

I dag var jeg også oppe i byen for at kigge på løbe ure.. Jeg ville rigtig gerne have et, der kunne vise mig antal forbrændte kalorier, puls og distance.. Kom ikke hjem med et, men har nu fundet et på nettet (det på billedet), som man kan købe på bilka.dk til 899 kroner.. Dem jeg kiggede på oppe i byen, som skulle kunne vise puls kostede fra 1.500 kroner.. 

Og så fik jeg bestilt tid hos frisøren til at få farvet bunden.. Den trænger helt vildt.. Der var allerede tid i morgen, så det glæder jeg mig til! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar