03 august 2014

Dag 3 - fødselsdag



























































I dag har jeg fødselsdag, så jeg havde inviteret til morgenkaffe klokken 9.. med rundstykker.. Jeg spiste ½ rundstykke med smør og ost, drak 1½ glas kakao og spiste vindruer, agurk og rød peberfrugt for resten.. Derud over har jeg fået vandmelon og til aftensmad fik vi kyllingefrikadeller og grovpasta med tomatsovs.. :)

Jeg er ret stolt over, at jeg kunne nøjes med det halve rundstykke! Jeg var faktisk heller ikke mere sulten bagefter.. Så det var jo perfekt! ;) Motivationen fejler i hvert fald ikke noget lige nu .. Håber det varer ved..

Jeg har fået Henrik Duer's bog "Kuren til varigt vægttab" i fødselsdagsgave af Tvilling Mie og jeg har allerede læst de første 4 kapitler.. Jeg er vild med TV3's "Ekstremt fed - et år til at redde livet" med Henrik Duer som personlig træner og det er også dét program der er med til at motivere mig til at hvis de kan, så kan jeg også!! Og de smider jo mellem 30 og 96 kg!! Så kan jeg også smide 15-20 kg! Nogle af dem smider 30 kg de første 3 måneder!! Det er helt sindssygt..! Men nu har jeg bogen og den er rigtig god indtil videre.. 

Jeg har faktisk også fået billetter til foredrag med Henrik Duer af Kæreste Morten.. ;) Så det glæder jeg mig rigtig meget til! :D Nu skal jeg satme smide de overflødige kilo!! Hvorfor skal jeg slæbe rundt på dem, når jeg bare kan smide dem.. Helt enkelt.. Jeg skal bare indtage færre kalorier end jeg forbrænder! 

2 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke med fødselsdagen. Håber du havde en dejlig dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D Og ja jeg havde en dejlig dag!! :)

      Slet