29 august 2014

Dag 29 - Vejning







































I dag var det vejedag.. Og jeg vejede mig også i morges, selvom jeg har haft to vildt dårlige dage.. (I går drak jeg over 5 liter væske.. tror måske der skal reguleres lidt i min medicin..?) Vægten viste 74,3 kg.. Det var jo ikke lige dén vej det skulle gå! Men jeg er oppe på hesten igen - godt nok lige med lidt alkohol til en af mine veninders afskedsreception tidligere i dag.. Og nej der er ingen undskyldninger - jeg kunne bare have taget noget vand.. Det er bare ikke helt det samme og når vi snakker om en livsstilsændring, så er det jo ikke til sådanne arrangementer man vælger at være hellig, vel.. Men udover afskeds"festen" har jeg fået 1 æble til morgen, et stykke rugbrød med røget makrel, røræg og purløg og til aften (nu) skal jeg have orientalsk risret med grovflutes.. :)

Og så fandt jeg lige en rigtig sød top for et par dage siden, som jeg først har købt i dag.. sat ned åbenbart - 50 kroner.. ;) Og så er det størrelse medium ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar