24 august 2014

Dag 24 - Min weekend







































Kæreste Morten og jeg har haft hans datter, Anna, i denne weekend og vi plejer altid at få noget ekstra lækkert at spise :) I fredags fik vi hjemmelavet kyllingenuggets med bønnefritter.. Det smagte virkelig lækkert! Jeg tog 6 nuggets og lidt bønner.. Og så var jeg mæt!

I går skulle vi til familiefest og vi skulle alle sammen have en ret med, svarende til det vi selv kunne spise.. Det hele blev lavet til en stor buffet.. Åh nej ikke! ;) Jeg tog en lille smule af hver ret.. Og da jeg var mæt så min tallerken ud som på billedet.. Ups.. Jeg fik faktisk en lille smule dårlig samvittighed.. Men Tvilling Mie sagde, at hun synes det var flot jeg stoppede, da jeg var mæt! ;) Jeg fik vand og faxe kondi free til maden.. Havde lyst til rødvin, men tog ikke noget! :)

I morgen er der kun 1 uge tilbage til 1. september.. Mit mål var jo 71 kg, men det har jeg droppet igen.. Mit mål var så, at komme under min laveste vægt i år (72,8 kg), men det tror jeg ikke bliver noget problem.. Jeg skal bare så langt ned jeg nu når, og så sætter jeg et nyt mål næste mandag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar